Pages Menu
TwitterRssFacebook
  najlepszy trycholog warszawa

Categories Menu

Posted by on Lut 5, 2021 in Zdrowie |

Tabletki na odchudzanie czy są skuteczne?

Tabletki na odchudzanie czy są skuteczne?

Odchudzanie a tabletki.

Decydując się na dodatkowe wsparcie w procesie odchudzania, coraz częściej sięgamy po leki. Musimy być bardzo rozważni w tych wyborach, aby nie przyniosły nam one więcej szkody niż pożytku. Warto sprawdzić, czy lek jest zarejestrowany przez Głównego Inspektora Sanitarnego. Polskie prawo jest w kwestii leków na odchudzanie niejednorodne i bardziej takie leki traktuje jak suplementy niż medyczne pigułki. Te skuteczne i bezpieczne powinny zawierać: chrom, CLA, kofeinę i fasolaminy.

Co to są tabletki na odchudzanie?

Suplementy należy kupować tylko z pewnego źródła. Zdarzało się, że te zakupione przez popularne portale zawierały w składzie narkotyki. Dlatego sprawdź producenta i skład takiego leku. Ten bezpieczny nie obiecuje niemożliwego, czyli tego, że w tydzień zrzucisz 4 kg. Zawiera chrom, czyli pierwiastek hamujący apetyt i regulujący poziom cukru we krwi. Błonnik, czyli naturalną substancję, która pęczniejąc w żołądku, zwiększa uczucie sytości. Chitosan, który wiąże kwasy żółciowe, cholesterol i tłuszcz pokarmowy i zapobiega ich przenikaniu do krwi. CLA, czyli sprzężony kwas linolowy sprzyjający redukcji tkanki tłuszczowej. Kofeinę, przyspieszającej metabolizm i fasolaminę, która zmniejsza kaloryczność dań poprzez blokowanie enzymu rozkładającego skrobię.

Tabletki na odchudzanie czy są skuteczne?

Ich skuteczność jest właśnie ściśle związana z ich składem. Ten podany powyżej daje dobre rezultaty i mocno wspomaga w walce z nadprogramowymi kilogramami. Dodatkowymi są jeszcze guarana i wyciąg z zielonej herbaty. Zawsze też należy wcześniej zasięgnąć opinii lekarskiej, zanim zdecydujemy się na zakup takich środków. Nie bierzmy na własną rękę niczego, czego nie jesteśmy pewni. Tabletki odchudzające są pomocne, ale należy pamiętać, że to, co na wadze wygląda ładnie, nie zawsze jest spalonym tłuszczem, tylko utratą wody. Po prostu, żeby na trwałe zredukować tłuszcz, musimy jeść mniej i wykonać dodatkową pracę, w postaci regularnych aktywności fizycznych.